راهنمای سفر به سیدنی

مترجم سایت

تبلیغات

تبلیغات

زبان

فروشگاه کتاب

فروشگاه کتاب

موضوعات

موضوعات

تبلیغات

تبلیغات

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

مکان تبلیغ شما

مکان تبلیغ شما

لینک دوستان

لینک دوستان

توریست را محبوب کنید:

شاهین گشت

تور های نوروزی

راهنمای سفر به سیدنی

راهنمای سفر به سیدنی

با وجود اینکه سیدنی پایتخت نیست، اما بزرگترین شهر استرالیا به شمار می‌رود. شهری پر از جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی که باید ببینید تا زیبایی آن‌ها باورتان شود. تنها، مکان‌هایی از جمله سواحل مانلی و بوندای ثابت می‌کنند که برای چه مردم زیادی هر ساله به این شهر زیبا سفر می کنند. اگر قصد سفر به سیدنی را دارید، به گونه‌ای برنامه ریزی کنید که دست کم یک هفته‌ی کامل را در آن به گشت و گذار بپردازید. گرچه سیدنی شهری کاملا گران محسوب می‌شود، اما مطمئن باشید ارزش وقت و هزینه‌ای را که می کنید دارد.

سیدنی

سیدنی

سیدنی

اطلاعات ضروری

  • اختلاف ساعت با تهران: ۷:۳۰+
  • زبان رسمی: انگلیسی با گویش استرالیایی، زبان‌های رایج دیگر: ایتالیایی، چینی
  • واحد پول رسمی: دلار استرالیا (AUD) نرخ تبدیل ارز به دلار: ۱۰ دلار استرالیا=۷.۱۹ دلار آمریکا

وضعیت آب و هوایی

سیدنی هم از آن دست شهرهایی است که به خوبی برای داشتن آب و هوایی مطلوب و اقلیمی معتدل مشهور است. اما این به این معنا نیست که هوا همیشه آفتابی و سرگرم کننده است. در نیمکره‌ی جنوبی زمین معمولا تابستان‌ها، گرمای مطلوبی حکم فرما است، اما مرطوب نیز هست و این نمناک بودن، خصوصا در طول گرم‌ترین روزها گاهی می تواند آزار دهنده باشد. زمستان‌های این شهر خیلی سخت نیستند و برف در آن شدیدا کمیاب است. البته شب‌ها ممکن است درجه حرارت هوا تا حد یخ زدگی هم برسد. همچنین سیدنی را می توان یکی از مرطوب‌ترین شهرهای بزرگ جهان دانست که تقریبا در نیمی از روزهای آن بارش باران ثبت می‌شود. البته این موضوع، تجربه‌ی سفر به این شهر را تحت تاثیر قرار نمی دهد، هنوز هم می‌شود با همراه داشتن تجهیزات مناسب برای هوای مرطوب در هر زمانی از سال سفری رویایی و به یاد ماندنی را به این شهر تجربه کرد. سفری که احتمالا تا سال‌ها در خاطرتان ثبت خواهد شد.

بهترین زمان برای رزرو هتل

تعجب نیست اگر بگوییم بهترین زمان برای سفر به سیدنی تابستان‌های گرم است. به طور معمول از اکتبر تا آوریل به همراه ژانویه و فوریه که می توان آن‌ها را فصول پرگردشگر یا به اصطلاح High-season نامید. از ماه مه تا سپتامبر (off-season) همه‌چیز همزمان با سردتر شدن هوا آرام‌تر می‌شود، به طوری که می توان هتل‌های خوب و ارزان‌تری را خصوصا در مناطق ساحلی پیدا کرد.

 انواع هزینه‌ها

هزینه‌ی هاستل

یک شب اقامت در اتاق های اشتراکی بین ۲۰ تا ۴۰ دلار استرالیا برایتان هزینه در بر دارد، در حالی که برای توقف یک شبه در اتاقی خصوصی به همراه دو تخت باید بین ۳۵ تا ۵۰ دلار استرالیا هزینه پرداخت کنید. در مرکز شهر سیدنی می توانید بهترین هاستل‌ها را پیدا کنید.

سیدنی

سیدنی

هزینه‌ی اقامت در هتل

هاستل‌‌ها و هتل‌ها در سیدنی دارای بالاترین استاندارد هستند و شما را ترغیب به پرداخت هزینه‌های بالا می کنند. قیمت‌ انوع هتل در این شهر تا حدودی متفاوت است. اگر تمایل دارید در مرکز شهر بمانید بهتر است که یک اتاق خصوصی در هاستل‌ها اجاره کنید تا هزینه‌ی کمتری را تقبل کنید. در هر صورت اگر بخواهیم قیمت انواع هتل را بر اساس کیفیت و تعداد ستاره دسته بندی کنیم به شرح زیر خواهد بود:

  • ۱ ستاره       ۳۵ تا ۷۵ دلار
  • ۲ ستاره       ۶۵ تا ۹۰ دلار
  • ۳ ستاره       ۷۳ تا ۲۱۹ دلار
  • ۴ ستاره       ۱۰۱ تا ۲۸۸ دلار
  • ۵ ستاره       ۱۶۶ تا ۳۹۹ دلار

سیدنی

سیدنی

متوسط قیمت مواد غذایی

به لطف وجود مالیات‌های بالا و هزینه‌های کارگری، قیمت غذا و نوشیدنی در سیدنی گران است. پس پیشنهاد اول ما این است که خودتان آشپزی کنید، این توصیه خصوصا برای کسانی است که کوله گرد یا به اصطلاح backpacker نامیده می‌شوند.

صبحانه: معمولا هتل‌های شهر سیدنی اجاره‌ی اتاق هایشان شامل یک وعده صبحانه هم می‌شود. اما اگر اینگونه نبود می توانید در هر جایی از شهر صبحانه‌ی مورد علاقه‌تان را میل کنید. (۶ تا ۱۰ دلار)

ناهار: در سیدنی رستوران‌های خوب و با سبک‌های غذایی مختلفی پیدا می‌شود. اما اگر دنبال مکانی می گردید که با پرداخت هزینه‌ی کمتری یک وعده ناهار خوب را میل کنید، پیشنهاد ما ساندویچی‌ها و رستوران‌های آسیایی این شهر است. (۸ تا ۱۵ دلار استرالیا)

شام: سخت بتوان یک وعده غذا را در رستوران‌های نشستنی سیدنی با قیمت پایین میل کرد. اما در هرصورت اگر بخواهیم جایی مناسب را معرفی کنیم، احتمالا کافه‌ها انتخابمان خواهد بود. کافه‌های این شهر معمولا غذای خود را به همراه نوشیدنی ارایه می دهند. (۱۲ تا ۲۰ دلار استرالیا)

مک دونالد: خوشبختانه رستوران‌های مک دونالد شهر سیدنی قیمت‌های خوب و منطقی‌تری دارند. مناسب برای کسانی که محدودیت بودجه‌ای زیادی دارند. (۴.۷۰ دلار استرالیا) اگر دوست دارید خودتان آشپزی کنید، بسته به اینکه به کدام سبک از غذای غربی یا آسیایی علاقمند باشید، می‌توانید مواد غذایی مورد نیاز یک هفته‌تان را با پرداخت به ترتیب حدود ۸۹.۵  و۷۲.۵ دلار استرالیا  تهیه کنید. به یاد داشته باشید محاسبه قیمت‌ها بر اساس میزان کالری استاندارد و مواد غذایی مورد نیاز یک انسان سالم و بالغ تنظیم شده است که اقلامی چون نان تازه، برنج سفید، تخم مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ی مرغ (پوست کنده و بدون استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی و کاهو می‌شود. مسلم است که اگر مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید.

هزینه‌ی حمل و نقل

مانند اغلب شهرهای بزرگ، سیدنی هم سیستم حمل و نقل خوب و گسترده‌ای دارد. این سیستم شامل قطار، اتوبوس، اتوبوس‌های ویژه، کشتی، تراموای و مترو می‌شود. هزینه‌ی استفاده از هرکدام از این وسایل نقلیه در حالت عادی به شرح زیر است:

  • تاکسی از فرودگاه تا مرکز شهر                   ۴۵  تا ۵۵ دلار
  • قطار از فرودگاه تا مرکز شهر                      ۱۶.۴۰ تا ۱۷.۲۰ دلار
  • اتوبوس شاتل از فرودگاه تا مرکز شهر        ۱۶ دلار
  • اتوبوس محل از فرودگاه تا مرکز شهر        ۳.۴۰ دلار
  • هر ۳ کیلومتر جابجایی با تاکسی در شهر     ۱۲ تا ۱۵ دلار
  • مترو و اتوبوس در شهر                               ۳.۷۰ دلار
  • لایت ریل یا تراموای در شهر                       ۳.۶۰ تا ۴.۶۰ دلار

اگر می دانید در طول سفر به طور مکرر از سیستم حمل و نقل عمومی این شهر استفاده می کنید پیشنهاد ما این است که یکی از اوپال کارت‌هایی (opal card) را که بیشتر مخصوص گردشگران است، با توجه به نیازتان تهیه کنید. انواع این کارت ها به شرح زیر است:

Daytripper: هزینه ۲۰ دلار (۱۰ دلار برای کودکان)-استفاده نامحدود برای ۱ روز-قابل استفاده در همه‌ی خطوط ریلی، همه‌ی انواع اتوبوس شهری و اتوبوس‌های مسافری خصوصی (به جز اتوبوس های قرمز)، کل خطوط کشتی و قایق‌رانی

MyMulti 1: هزینه ۴۱ دلار (۲۰.۵۰ دلار کودکان)-استفاده نامحدود برای ۱ هفته- قابل استفاده در همه‌ی اتوبوس‌های شهری، اتوبوس‌های مسافری خصوصی (به جز اتوبوس های قرمز)، خطوط کشتیرانی شهری و همه‌ی خطوط ریلی در محدوده‌ی ۱۰ کیلومتری مرکز شهر

MyMulti 2: هزینه ۴۸ دلار (۲۴ دلار کودکان)-استفاده نامحدود برای ۱ هفته-قابل استفاده در همه‌ی اتوبوس های شهری، اتوبوس‌های مسافری خصوصی(به جز اتوبوس های قرمز)، خطوط کشتیرانی شهری و همه‌ی خطوط ریلی در محدوده‌ی ۲۵ تا ۳۰ کیلومتری مرکز شهر

MyMulti 3: هزینه ۵۷ دلار (۲۸.۵۰ دلار کودکان)-استفاده نامحدود برای ۱ هفته-قابل استفاده در کل شبکه‌ی ریلی، همه‌ی اتوبوس‌های شهری، اتوبوس های مسافری خصوصی (به جز اتوبوس‌های قرمز) و کل شبکه‌ی کشتیرانی شهری

نکته: بلیط MyMulti 3 تقریبا دسترسی به همه‌ی نقاط داخل شهر و بیرون شهر را با استفاده از انواع وسایل نقلیه فراهم می کند. پس اگر قصد دارید ۵، ۶ یا ۷ روز در این شهر توقف کنید پیشنهاد ما این است این یکی را تهیه کنید تا به میزان قابل توجهی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها

دفتر گردشگری را بررسی کنید

اغلب در جاذبه‌های توریستی و جشنواره‌ها پیشنهادهای خوبی وجود دارد. همچنین مطمئن شوید که در مورد کوپن‌های تخفیفی از این دفتر سوال کنید.

در رویدادهای بومی رایگان شرکت کنید

در سیدنی تعدادی رویداد و جشنواره‌ی محلی رایگان وجود دارد که علاوه بر کمتر کردن هزینه‌هایتان شما را با رسم و رسوم این شهر بیشتر آشنا می کند.

بهترین تفریحات و سرگرمی ها در سیدنی

اغلبِ جاذبه‌های توریستی شهر سیدنی کاملا گران هستند، اما اینجا شهری است که خیلی چیزها را به لطف طبیعت می توان به طور رایگان مشاهده کرد، به خصوص سواحل دوست‌داشتنی‌اش که بسیار معروف هستند. پس شما می توانید کلی از وقتتان را بدون صرف هزینه‌ای در بهترین نقاط شهر سپری کنید.

بهترین تفریحات و سرگرمی‌ها در سیدنی

رستوران Spice I Am

بهتر است معرفی جاذبه‌های این شهر را با یک رستوران خوب شروع کنیم. خوردن یک وعده غذای تایلندی در استرالیا احتمالا تجربه‌ای خوب باشد. رستوران‌های تایلندی در استرالیا به فور یافت می‌شوند، اما این یکی تاکنون برنده‌ی چندین جایزه شده است و از نظر مردم تایلند بهترین رستوران در خارج از این کشور است. رستوران اصلی در خیابان ونت ورث واقع شده است. برای تهیه‌ی غذاهای تایلندی از سبزیجات تازه و خوب مخلوط با ادویه‌جات مخصوص و حتی عجیب و غریب  تایلندی استفاده می‌شود تا تجربه‌ای منحصر به فرد از غذای این کشور را در استرالیا به علاقمندان ارایه دهند.

نکته‌ها:

  • همیشه در وقت ناهار یا شام صف‌های شلوغی وجود دارد. پس طوری برنامه‌ریزی کنید که بتوانید منتظر بمانید.
  • سرآشپز ماهر این رستوران  Sujet Saenkham کلاس های آشپزی برای گروه ۱۰ تا ۱۲ نفری از مهمانان تدارک می‌بیند که شدیدا پیشنهاد می‌شود.

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

تنفس هوای تازه در باغ‌های سلطنتی بوتانیک

وجود یک محیط سرسبز و پر از درخت درمیان آسمانخراش‌ها و محیط آلوده‌ی شهری غنیمتی با ارزش است. قدم زدن در میان این باغ‌ها و در طول دیوار ساحلی آرامشی است ناب، که باید در این شهر شلوغ آن را تجربه کنید. کافی است در میان این درختان هوای تازه را با ریه‌هایتان تنفس کنید تا به وجود چنین نعمتی پی ببرید.

نکته‌ها:

  • اگر در طول ماه‌های ژانویه و فوریه به این باغ سری زدید، تماشای سینمای رو باز سنت جورج را فراموش نکنید.

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

بازدید از خانه‌ی اوپرای مشهور سیدنی

شهر سیدنی نمادهای زیادی دارد، مهمترین آن‌ها این سالن مشهور و زیبا است که به گونه ای به نماد همه‌ی استرالیا هم تبدیل شده است. اگر به زیباترین کارت پستال‌های استرالیا نگاهی بیاندازید تصویری از این بنا را در بسیاری از آن‌ها مشاهده خواهید کرد. حتی اگر برای دیدن هیچ نمایش اوپرایی پا به این سالن نگذارید، باز هم زیبایی بصری این بنا ارزش بازدید بالایی دارد. به یاد داشته باشید هیچ وقت مشخص نیست چه نوع نمایشی در انتظارتان خواهد بود. ممکن است با یک مسابقه‌ی کاراته یا یک اوپرا و هرچیز دیگری روبرو شوید. این بنا با معماری خاص و زیبایش بدون شک مشهورترین خانه‌ی اوپرا در سراسر جهان است.

نکته‌ها:

  • این اوپرا هم در روز و هم شب بسیار زیبا است. تنها مهم است که آن را از نزدیک تماشا کنید.
  • بازدید از این مکان برای بزرگسالان ۳۵ و خردسالان ۲۴.۵۰ دلار استرالیا هزینه در بر دارد.

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

پل بندرگاه سیدنی

پل بندرگاه را می توان قله‌ی اورست جاذبه‌های سیدنی دانست. این پل در سال ۱۹۳۲ به عنوان طرح اشتغال دولتی در طول رکود بزرگ اقتصادی  ساخته شده است. با وجود اینکه تورهای بالارفتن از پل گران هستند، اما قدم زدن در عرض آن و تماشای مناظر زیبا و پانورامای خانه‌ی اوپرا و بندرگاه سیدنی اطراف رایگان است.

نکته‌ها:

  • هزینه‌ی تورهای بالارفتن از این پل بسیار گران است. بسته به اینکه در چه ساعتی از شبانه روز و چه زمان از سال اقدام به این کار کنید بین ۱۵۰ تا ۳۷۰ دلار استرالیا و حتی بالاتر می شود. شاید چنین تجربه‌ای برای هرکسی مقدور نباشد اما اطمینان می دهیم که این تجربه‌ی بی نظیر و استثنایی ارزشش را خواهد داشت.
  • بهترین زمان برای بالارفتن از این پل هنگام غروب و همچنین هوای گرگ و میش است.

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

خیابان Kings Cross

مهم نیست در چه ساعتی از شبانه روز به کینگ کراس سر بزنید، همیشه می توانید با یک قهوه یا نوشیدنی از خودتان پذیرایی کنید. اگر می خواهید تجربه‌ای نزدیک به زندگی مردم سیدنی را داشته باشید کافی است در خیابان Darlinghurst مشغول قدم زدن شوید و اگر حوصله داشتید کمی دورتر به خیابان‌های Macleay یا Victoria بروید و در یک کافه توقف کنید. یکی از آن دست تجربه‌هایی که حتما باید امتحان کنید.

نکته‌ها:

  • کافه  Hernandez واقع در کینگ کراس که ۲۴ ساعت شبانه روز باز است در میان مردم بومی سیدنی از محبوبیت زیادی برخوردار است.
  • اگر دنبال جایی هستید که ۱ یا ۲ ساعتی را سپری کنید این خیابان مناسب شما خواهد بود.

سیدنی

سیدنی

اسکله‌ی Woolloomooloo

اسکله‌ی مذکور که ترجیح می‌دهم دیگر اسمش را تکرار نکنم، زمانی بندرگاه ورود مهاجران به استرالیا بود. امروزه اما این اسکله یکی از بهترین ناهارخوری‌های کنار دریا است، محلی عالی برای استراحتی کوتاه و نقشه کشیدن برای مقصد بعدی سفر.

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

بازدید از موزه‌ی استرالیا

استرالیا کشوری است که به تاریخ طبیعیش افتخار می کند. موزه‌ی استرالیا در سال ۱۸۲۷ تاسیس، و اولین موزه‌ی استرالیا به شمار می رود. این موزه دارای شهرت بین‌المللی است و در زمینه‌های تاریخ طبیعی و تحقیقات بوم شناختی فعالیت می کند و مجموعه‌ای گسترده و بی نظیر از علوم طبیعی و مصنوعات فرهنگی را در بر می‌گیرد. نمایشگاه دائمی مربوط به دایناسورها در این مکان اطلاعات بسیار خوبی را در مورد این جانوران منحصر به فرد در اختیار عموم می گذارد.

نکته‌ها:

  • بازدید از این موزه برای کودکان رایگان است.
  • پیشنهاد می‌کنیم که کفش‌های راحتی بپوشید، چرا که دل کندن از این موزه سخت است.

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

ساحل مانلی (Manly)

حتی اگر برای مدتی طولانی است که در سیدنی زندگی می کنید، طی کردن مسیر رفت و برگشت به سمت ساحل مانلی توسط کشتی، تجربه‌ای است که هرگز قدیمی نمی‌شود. با عبور از بین دماغه‌ی شمالی و جنوبی، دریای باز به بندرگاه متصل می‌شود و با تمام وجود می توانید احساس کنید که زیبایی آن افزایش پیدا کرده است. این ساحل یکی از مشهورترین سواحل سیدنی است. در پیاده‌روی کورسو به قدم زدن مشغول شوید، در ساحل حمام آفتاب بگیرید، بستنی بخورید و به سادگی به تماشای مردم مشغول شوید.

نکته‌ها:

  • یادتان باشد برای مسیر برگشت، از اسکله‌ی مانلی مقداری دونات گرم و قهوه تهیه کنید.

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

ساحل بوندای (Bondi)

ساحل بوندای از آن دست نقاط سیدنی است که هرکسی با سفر به این شهر دوست دارد از آن بازدید کنید. همه ‌چیز در این ساحل سرگرم‌کننده به نظر می رسد. حتی شنا کردن در این مکان  کاری عادی و روزمره است. همچنین از بهترین نقاط سیدنی است که می توان در آن به تماشای مردم پرداخت. اگر قصد سفر به سیدنی را دارید و تنها فرصت بازدید از یک ساحل برای شما فراهم است، پیشنهاد می کنیم این یکی حتما در لیست انتخاب‌هایتان باشد. از آن نقاطی که در سفر به سیدنی باید ببینید.

نکته‌ها:

  • اگر در آخر هفته‌ها به این ساحل بیایید با جمعیت بسیار زیادی روبرو خواهید شد.

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

ساحل باندینا (Bundeena)

استرالیا سواحل زیادی دارد که به معرفی چندتا از آن‌ها پرداختیم. اما دلمان نیامد از این یکی هیچ نامی نبریم. از کرونولو سوار یک کشتی شوید و به سمت باندینا حرکت کنید. پس از طی این مسیر می‌توانید خودتان را در ساحل جنوبی پیدا کنید. همچنین از باندینا می توانید به راحتی به سمت ساحل جیبون که از بادهای جنوب در امان است حرکت کنید. این سواحل نسبت به ساحل بوندای خلوت‌تر هستند اما این موضوع چیزی از ارزش و زیبایی آن‌ها کم نمی کند.

نکته‌ها:

  • بهتر است قبل از اینکه سوار کشتی شوید و به سما باندینا حرکت کنید مواد غذایی مورد نیازتان را از کرونولا فراهم کنید تا هزینه‌ی کمتری را متقبل شوید.

سیدنی

سیدنی

سیدنی

صخره‌ی کیک ازدواجصخره‌ی کیک ازدواج

جزیره‌ی کاکاتو (Cockatoo)-طوطی کاکل سفید

کاکاتو جزیره‌ی کوچکی است که در دل بندرگاه سیدنی واقع شده است و به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. سوار یک کشتی شوید، به جزیره سفر کنید و یک روز رومانتیک را به همراه همسرتان در آن سپری کنید. حتی اگر مایل بودید می توانید شب را در این جزیره کمپ بزنید. همچنین اگر دنبال جایی خلوت به خصوص در طول شب می گردید این جزیره مناسب شما است.

نکته‌ها:

  • برای کمپ زدن در جزیره در کمپ آماده، بسته‌های مناسب یک شب اقامت و تمام آخر هفته در دسترس هستند.

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

رستوران Chiswick

یکی از بهترین تجربه‌های هر سفری، چشیدن غذاهای محلی هر مقصدی است. رستوران Chiswick هم در سرو غذاهای استرالیایی تخصص دارد. این رستوران در محله‌ی Woollahra قرار دارد و توسط سر آشپزی به نام مت موران اداره می شود. از لحظه‌ای که پا به این رستوران می گذارید و بر روی یکی از آن صندلی‌های سفید در کنار میزهای چوبی می نشینید، می دانید که به مکانی خاص قدم گذاشته‌اید. منوی این رستوران برای به اشتراک گذاشتن طراحی شده است و با توجه به هر فصلی تغییر می کند. بسیاری از محصولات مورد استفاده در این رستوران از باغ خانگی برداشت می‌شوند. تجربه‌ای استثنایی از طعم غذاهای استرالیایی که تا مدت‌ها از خاطرتان نخواهد رفت.

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

گشت و گذار در باغ وحش سیدنی (Wild Life Sydney Zoo)

کوالا و به خصوص کانگورو را می‌شود مهمترین نمادهای کشور استرالیا دانست. مگر می شود به این کشور سفر کرد و از این دو حیوان بامزه غافل شد. بازدید از این باغ وحش تجربه‌ای واقعا شگفت‌انگیز است. تنوعی مثال زدنی از حیوانات استرالیایی در این مکان انتظار شما را می‌کشد. حتی می‌شود به بعضی از این حیوانات نزدیک و به آن‌ها غذا داد که تجربه‌ای شاد و مفرح است. به هیچ وجه بازدید از این باغ وحش را از دست ندهید.

نکته‌ها:

  • پوشیدن کفش‌های راحتی را فراموش نکنید. این باغ‌وحش ساعت‌ها شما را مشغول خود خواهد کرد.
  • برای گرفتن عکس‌های خاطره‌انگیز داشتن دوربین عکاسی را به یاد داشته باشید.
  • فروشگاهی در این مکان وجود دارد که هدیه‌های جالبی را با قیمت‌های منطقی به فروش می‌ساند.

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی

بلو مانتنز (کوه‌های آبی)

برای بیش از هزار سال، ماسه‌سنگ‌های این پارک ملی درون دره‌های کوچک محصور شده در میان صخره‌های شیبدار و به طور جداگانه برآمدگی های باریک هوازده شده‌اند. برخی از فعالیت‌های دیدنی این ناحیه شامل تماشای صخره‌های باشکوه شکل گرفته‌ی ۳ خواهر یا پیاده روی در طول پارک، مناظری بدیع و زیبا از دره، دیوارهای سنگی، آبشارها و جنگل‌های باشکوه را در اختیارتان می گذارند.

نکته‌ها:

  • بازدید از این پارک رایگان است.
  • بهترین زمان برای تماشای صخره‌های ۳ خواهر غروب آفتاب است.

سیدنی

سیدنی

سیدنی

سیدنی



مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب


این نظر توسط JefferyJaw در تاریخ 1400/1/19/4 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->


<a href="https://vk.com/aktualnie_vakansii_russia">Работа в Перекрёстке Саратов</a>


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

آمار

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 95
    کل نظرات کل نظرات : 27
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 296
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 76
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 30
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 8
    آي پي امروز آي پي امروز : 99
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 25
    بازدید هفته بازدید هفته : 2923
    بازدید ماه بازدید ماه : 7579
    بازدید سال بازدید سال : 78530
    بازدید کلی بازدید کلی : 914089

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.139.104.214
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :
    خبرنامه

    خبرنامه

      براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



      آخرین نطرات کاربران

      آخرین نطرات کاربران

        axoniouffaxoniouff - <a href=http://cialiswwshop.com/>buy cialis 20mg</a> - 1400/5/15
        axoniouffaxoniouff - <a href=https://ponlinecialisk.com/>cheap cialis</a> - 1400/4/28
        axoniouffaxoniouff - <a href=http://vskamagrav.com>kamagra 100 without prescription - 1400/3/25
        JefferySamJefferySam -
        <a href="https://vk.com/aktualnie_vakansii_russia">Работа в Перекрёстке Уфа</a> - 1400/1/19
        JefferyJawJefferyJaw -
        <a href="https://vk.com/aktualnie_vakansii_russia">Работа в Перекрёстке Саратов</a> - 1400/1/19
        روغن خراطینروغن خراطین - سلام وقت بخیر

        من هفته پیش اومدم اینجا و کلی استفاده کردم و دوباره اومدم که برای دانشگاهم اطلاعات جمع آوری کنم

        ممنون ازتون بابت سایت خوبتون - 1399/8/14
        روغن خراطینروغن خراطین - Hello good time

        I came here last week and used it and came back to collect information for my university

        Thank you for your good site

        <strong><a href="http://iemt.ir/kharatin/">روغن خراطین</a></strong> 100 درصد اصل

        -.:.-.:.-

        <a href="https://iemt.ir/"><strong>کانون طب ماندگار ابن سینا ایران</strong></a>

        <hr />

        سلام وقت بخیر

        من هفته پیش اومدم اینجا و کلی استفاده کردم و دوباره اومدم که برای دانشگاهم اطلاعات جمع آوری کنم

        ممنون ازتون بابت سایت خوبتون

        <strong><a href="http://iemt.ir/kharatin/">روغن خراطین</a></strong> 100 درصد اصل

        -.:.-.:.-

        <a href="https://iemt.ir/"><strong>کانون طب ماندگار ابن سینا ایران</strong></a> - 1399/8/14
        روغن خراطینروغن خراطین - سلام امیدوارم روز سرشار از انرژی داشته باشید و البته کی خبر خوب بشنوید

        ممنون کلی برام مفید بود واقعا

        دلم نیومد کامنت نزارم و تشکر نکنم - ممنون ادمین - 1399/7/15
        brand cialis onlinebrand cialis online - Generic Viagra Testimonials ZorieRedlero https://cialiser.com/ - Cialis Cruila Can Amoxicillin Cure Blackheads erroft <a href=https://cialiser.com/#>Cialis</a> Adeddy Kamagra Gratis - 1399/6/24
        where can i buy cialis on linewhere can i buy cialis on line - Levitra For Sale On Ebay ZorieRedlero https://cialisse.com/ - buy cialis Cruila cialis and tinnitus erroft <a href=https://cialisse.com/#>cialis vs viagra</a> Adeddy Viagra 100mg Online Reputable Site - 1399/5/30

        درباره ما

          معرفی جاذبه های گردشگری ایران و جهان

        کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به torist بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.